Bu Blogda Ara

elleri görelim

Bilog Arşivi

16 Aralık 2010 Perşembe

kod adı -paf-

bi hiç ugruna aramız onarılamaz derecede açılmış bir akrabam var, yakınlık derecesi olarak uzak, ama bana en yakın olandı, geriye dönüp baktığımda,daha fazla geriye bakmak istiyorum.  hayatımın en güzel günlerini onunla geçirdim.en yakınımken -en yakın derken öylesine söylemiyorum gerçekten en yakın- birden bire hiçbişeyim oluverdi, birde aptal gibi sanki hayatımın hiçbi parçasında olmamış gibi davranıyordum.hoş gelmiyor artık..onu geri kazanamıycak olmamda hiç hoş değil,özlememde.
ne söylersem söyliyim beni anlıyabilicek tek kişi odur,herdaim böyledir bu.

hangi cehennemdeyse ordan cıkartıp sarılmak istiyorum,ölene kadar sarılı kalabilirim hatta. 


*dogumgünümde yazdıgı şeyi buldum demin bilgisayarda, sanırım o tetikledi beni,keşke gözüne gözüne sokabilsem şunu şimdi. 


"Söze nereden başlayacağımı bilmiyorum.Yeryüzünde eşi/benzeri olmayan bi meleğin,benim meleğimin doğum günü bugün.Tanrının bana verdiği en güzel,en büyük hediye.

Farklı yerlere bakarız, aynı şeyleri görürüz. Farklı yerlerde atabilir kalpler ama aynısını hissederiz. Çok farklı 2 insan olabiliriz, her nasılsa aynıyız işte. Biryerlerde nefes alıyor olması büyük bişeymiş. "En masum yanım" dediğime hiç pişman etmezmiş. İç sıkıntılarımda "Alo Sıpa?" demesi yetermiş anladım. Babamızın soyadı Warth olasıcayız. Ben sıpamı severim dostluğundan ötürü. Ödenemez hakkı. Sakın üzülme hayatın hızına, en güzel yıllar çabuk geçenlerdir. Geleceğini oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olmasını diliyorum her şeyim. Yüzünde her zaman bir gülümseme olsun çünkü sana çok yakışıyor. Daha birlikte nice mutlu yıllara e mi? Bugün bir yaşını daha doldurmanın mutluluğunu yaşarken geleceğin sana kalbindeki tüm dilekleri vermesini istiyorum:)

Doğum günün kutlu olsun nefesim. 

Seni kendimden çok seviyorum, bilirsin. Her daim yanındayım, bunu da bilirsin.
"



1 yorum:

  1. Hayır hayır hayır, bebeğim anlamaya çalışıyorum özledin ama lütfen gece gece kendine işkence etme. Yarın sıçtığmn okulu var, göz altlarında sçtğmn torbaları olmasın lütfen. Lütfen ağlama ve düşünmemeye çalışarak uyumaya çalış.

    YanıtlaSil