Bu Blogda Ara

elleri görelim

Bilog Arşivi

12 Kasım 2010 Cuma

unuttum.

Hiç kendisiyle yüzleşemedi ki insanoğlu..Bu yüzden en çok kendine yalancı insan..

Unuttun öyle mi?
Yüzümü yıkıyorum.Kazıyorum öptüğü yerlerimi,kanatıyorum.Kafamı toparlamak için müzik dinliyorum.Sözleri hatırlatı…Hayır.Unuttum.Nakaratından başlıyorum sözleri içmeye..Melodisi kalıyor geriye..İnceden çiziyor dudaklarımı.Sonra bozuk plak gibi aynı ismi söylüyorum günlerce.Ama unuttum.Geçti..

Unuttun öyle mi? 
Bazen şeytan dürtüyor çekip gideyim diyorum şu şehirden kimselere haber vermeden.cıkıp yürüyorum biraz dolaşmak için.ya yollar beni ona götürürse?

Unuttun öyle mi?
 Fotograf albümlerimi seriyorum önüme.Sadece onun olduğu albümü alıyorum elime..Onu görmek istemiyorum ! Ama inatla o albüme bakıyorum.Kendimle çelişiyorum.Hayır bakmak istemiyorum.Ama bana meydan okuyor gözlerim.

Unuttun öyle mi?
 Lanet olsun ! Unuttum.Unuttum.Unuttum.Bak yırtıyorum fotografları.Unuttum.Müzikte dinlemiyorum artık.Bi sahile uğruyorum bazen derin bi nefes almak için.Sahil demişken aklıma geldi.Hayır gelmedi.Unuttum.

Ahh unutan. . .Hani o unuttuğun varya..Hatırladın mı?Hatırladıklarını unutamıyor insan.”Elbet Gece Güneşle yüzleşemez”..Devam et..Acının son zerresine kadar “unutmaktan” yorgun düşen bedenlerde susan, tek bi kelime bile edemeyen dudaklarda biter herşey.Ve bitti, ağzından son sözler döküldü, gitti.Sense onun yarım bıraktığı bi yerden tutunup hayata,yaşıyorsun.

 Unuttuk öyle mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder