Bu Blogda Ara

elleri görelim

Bilog Arşivi

11 Kasım 2010 Perşembe

çekaa

Kim gelmiş? Hoşgelmiş. Uzun süredir tanımazdım. Varlığından haberim yoktu. Uzun süredir tanırım. Varlığı umurumdaydı. Uzun süre mutsuz etti. Varlığı mutlu etti. Uzun süre bekledim. Uzun süre istedim. Olmasada olurdu. Ama vardı. Bile bile istemesem olmazdı. Uzun süre de bildim. Ya çok gerçekçi bir tiyatro, ya hayatımın en fantastik sahnesi, ama uzun süre meydan okudum. Direnmek kolay mı zor mu anlamaksızın uzun süre direndim. Uzun süre sadık kaldım. Varlığı hafızamda yarattığım o olmayan en yüksek uçurumun kıyısında dikilirken, onu oraya ben itmemişim gibi kurtardım. Uzun süre ittim. Uzun süre kurtardım. Çeliştim uzun süre. Kendi beynine kürekle dalmak kolay hacet değildir, beynimin magmasına ulaştım. Uzun süre kazdım, ama ulaştım. Vedalaştım. Veda da uzun sürdü. Gömdüm. Hiç çıkmamak üzere gömdüm. Uzun süre çıkmasın istedim. Sonsuz ne kadar uzunsa artık.
Hoşgelmişti dedim. Sonra özneyi unuttum. Kim gelmişti dedim. Uzun süre düşündüm. Gömdüğüm yerden kendi çabasıyla çıkması uzun sürdü. Yeniden karşımda dikilmesi, idrak etmem gerçekten uzundu. İkna etmesi kısa sürdü, gömülmemesi adına. Direncimden vazgeçmek dakikalara göre kısa sürdü, ne kadar çok istediğimle kıyaslanınca uzun. Özneyi hatırladım. Bu da kısa sürdü. Hoşgelmişti, o ne yapmış olursa olsun hep hoşgelmişti. Bunu inkar etmem uzun sürmekte. Teslim oldum. Kısa sürdü. Bağlandım, kısa sürdü. Güvendim, kısa sürdü. Öfkelendim, uzun sürdü. Yeniden uçurum yaratayım dedim, uzun sürecekti. Bu sefer kurtarmayayım diyecektim sonsuz sürecekti. Affettim, kısa sürdü. Kısaları uç uca birleştirmem uzun sürdü, ama yeni bir uzun daha yarattım.
Hep birşeyler yarattım, hep uğraştım, hep uzun sürdü.
Bu uzunluklar içinde tanıyamadım, inanamadım, ve bu hepsinden kısa sürdü. İsyanım kısa sürdü, düşüşüm kısa sürdü, hüznüm bile kısa sürdü. Yanakları ıslakken gülümsüyor bulmak kendimi, kısa sürdü.
Uzun sürüşler bi anda kısa sürdü, aklımdan geçti, gülümsedim.

 hayatım bana hiç bu kadar haksızlık etmemişti. Hayatıma baktım, uzun geldi. Seninle kıyaslayınca kısa.. 
Unuttum. Bu kadar kısa olmaması gerektiğini.. Unuttum,Güldüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder